loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 703 شنبه 08 خرداد 1389 نظرات (0)

ژانر: انیمیشن, کوتاه, ماجرایی, خانوادگی, کمدی
فایل منتشر شده: Merry Madagascar (2010) HDRip - 100mb - roNy
کیفیت: HDRip - خیلی خوب
فرمت: mkv
حجم: ۱۰۰ MB
زمان: ۳۰ دقیقه
امتیاز: ۷٫۰/۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰۱۰
زیرنویس فارسی: یافت نشد
کارگردان: David Soren
بازیگران: Ben Stiller, Chris Rock, David Schwimmer, Jada Pinkett Smith, Cedric the Entertainer ...
خلاصه داستان: داستان از آنجا آغاز می شود که تعطیلات کریسمس در راه است که الکس ، مارتی ، گلوریا و ملمن در حال جستجوی راهی برای خروج از ماداگاسکار به سمت نیویورک هستند. اما همزمان بابانوئل نیز در آن جزیره سقوط می کند و حافظه خود را از دست می دهد. حال این چهار دوست مسئولیت پخش کادوها را نیز بر عهده می گیرند تا شاید بتوانند با سورتمه ی بابانوئل به نیویورک برگردند و آرزویشان نیز براورده شود ...

PersianMob.Net






بازی بسیار زیبا و جذاب Whac a Mole یکی از جدیدترین و با مزه ترین بازی های موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت Global Fun و در سایزهای 128x128 , 176x220 , 240x320 , 352x416 و در فرمت جاوا تولید شده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید و.

PersianMob.Net






مجموع 3 تم زیبا و با کیفیت با طرح ویندوز 7 را برای شما عزیزان آماده کردیم که این تم ها مخصوص سیمبیان سری 60 ویرایش 5 بوده که هم اکنون در پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






بازی های مسابقه ای در کنسول های متفاوت از طرفداران و علاقه مندان زیادی برخوردار است ، باز هم پرشین موب یکی از جدیدترین بازی های موبایل را برای شما آماده دریافت گذاشته است ، که این بازی زیبا Blur نام دارد که محصول شرکت GLU می باشد که این بایز را در سایزهای 128X128 , 128X160 , 176X208 , 176X220 , 240X320 , 320X240 , 360X640 منتشر کرده است . هم اکنون این بازی به صورت رایگان در پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






بازی های جاوا همیشه توانسته است علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند این بار هم یکی دیگر از بازی های مبارزه ای را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این بازی تحت عنوان Facebreaker می باشد که به تازگی توسط شرکت EA Mobile 2010 و در سایز های مختلفی تولید شده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






مجموعه ای فوق العاده زیبا از 12 والپیپر از پرندگان نقاشی شده برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 360x640 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






نام انیمیشن: UP - بالا
ژانر: انیمیشن ، کمدی ،خانوادگی
کارگردان: Pete Docter Bob Peterson
سال انتشار: ۲۰۰۹
مدت زمان: ۹۶ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip Mkv
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان : انیمیشن درمورد پیرمردی است که در شهری بزرگ زندگی میکند و از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. خانه ی کوچک او در میان آسمان خراش هایی است که هر روز بلندتر می شوند و اکنون شهرداری میخواهد خانه ی او را تخریب کند و تخلیه کند. اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه اش وصل کرده است به پرواز در می آید تا سفر پر ماجرایی را آغاز کند. اما بر حسب اتفاق پسر شش ساله ی همسایه نیز با او همراه می شود و آنها در سفری به جنگل ها و طبیعت دور افتاده ماجراهای جالبی را تجربه میکنند ...

PersianMob.Net






مجموعه اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید .......

PersianMob.Net






همان طور که می دانید بازی های پاکت پی سی بسیار کمیاب هستند و از این رو که علاقه مندان زیادی دارد امروز در پرشین موب یکی از بهترین بازی های پاکت پی سی را قرار داده ایم . این بازی زیبا Half Life نام دارد مه با حجمی بالا و گرافیکی فوق العاده بالا هم اکنون آماده دریافت است .

PersianMob.Net






مجموعه تم های فوق العاده زیبا و با کیفیت عالی با موضوع طبیعت را برای شما آماده کرده ایم که این تم ها در اندازه تصویر220×176 می باشد مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






ژانر: کارتون
کیفیت: DVDRip - عالی
فرمت: Mkv
حجم: 450 MB
زیرنویس فارسی: یافت نشد
خلاصه کارتون : همه شما کارتون ها و انیمیشن های Tom و Jerry را به یاد می آورید . دو موش و گربه که همیشه با یکدیگر دعوا و درگیری دارند و هر وقت هم که با هم به صلح می رسد فقط دقایقی دوام می آورد و سریع دوباره ناسازگاریشان با هم شروع می شود . البته در بعضی از اوقات هر دو جان یکدیگر را نیز نجات می دهد .

PersianMob.Net






مجموعه 7 موزیک زیبا و ملایم برای موبایل که با فرمت Mp3 بوده و در پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






در این مجموعه فوق العاده بهترین تصاویر متحرک با موضوعات مختلف انتخاب شده و برای شما قرار داده شده است ، مجموعه ای از 25 عکس متحرک با فرمت gif و با کیفیت بالا ، این عکس های متحرک با سایز 240x320 تهیه شده اند و مي توانيد از آن ها براي پس زمينه ي گوشي هاي موبايل یا اسکرین سیور استفاده كنيد ، دانلود این مجموعه رو به کاربران پرشین موب توصیه میکنم.

PersianMob.Net






بازی بسیار زیبا و جذاب The Last City Origins یکی از جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های مبارزه ای جاوا می باشد که به تازگی توسط شرکت MCF Ltd 2010 و در سایزهای 176x220 , 240x320 , 320x240 و در فرمت جاوا تولید شده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






باز هم پرشین موب یکی از جدید ترین و جذاب ترین بازی های موبایل را برای شما عزیزان قرار داده است . این بازی زیبا Rise of the Triad نام دارد که داستان این بازی به این شکل است که چند نفر برای مطلع شدن از فعلیت های مرگبار در جزیره ای به آن جا سفر می کنند که داستان های ترسناک و البته جذابی را برای آنها به وجود می آورد . هم اکنون این بازی برای سیمبیان سری 60 ویرایش 3 آماده دریافت است .

PersianMob.Net






مجموعه ای فوق العاده زیبا از 30 عکس با موضوعات مختلف برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 320x240 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






داستان مستند: این مستند ، سک مستند ورزشی است در باره زندگی و مبارزات بزرگترین بوکسور دنیا محمد علی کلی, این بوکسر مسلمان در تاریخ مبارزات خود پیروز های خارق العاده ای بدست اورده که در این مستند به نمایش کشیده شده است.....
کیفیت: DVDRiP.MKV بسیار خوب
ژانر : مستند - ورزشی
کارگردان : پیت مک کورمک
بازیگران: جو فریزر,جورج چواوالو,جورج فورمن,هنری کویر.....
سال تولید: ۲۰۰۹
حجم فیلم: ۴۰۰ مگابایت
زیر نویس: یافت نشد.

PersianMob.Net






تم های زیبا یکی از خواسته های کسانی است که از گوشی های موبایل استفاده می کنند . همیشه دنبال تم های زیبا می گردند تا ظاهر گوشی خود را تغییر دهند . شاید هم دوست داشته باشید خودتان تم های گوشی خود را بسازید . این کار نیاز به سلیقه زیادی دارد و برای همین بعضی ها زیاد به این مورد فکر نمی کنند و بیشتر از کار دیگران استفاده می کنند . اگر دوست دارید برای گوشی های سونی اریکسون خود تم طراحی کنید ، این مطلب رو دنبال کنید .
Sony Ericsson Themes Creator نام نرم افزاری است که برای گوشی های سونی اریکسون که توسط ان کاربران می توانند ، قادر هستند برای مدل های مختلف گوشی های سونی اریکسون تم های زیبا طراحی کنند . این نرم افزار کاملا قدرتمند و حرفه ای قادر هست تمام قسمت های یک تم را زیر سلطه داشته باشد و کاربر می تواند همه جای تم را به صورت دلخواه تغییر دهد و طراحی کند . هر عکسی که می خواهد در پس زمینه قرار دهد ، هر آیکون را می پسندد برای آیکون ها در نظر بگیرید. رنگ نوشته ها را تغییر دهد و صد ها قسمت دیگر که تم های سونی اریکسون می توانند. این نرم افزار از همه گوشی های سونی اریکسون پشتیبانی می کند . این تم ساز فوق العاده را میتوانید از سایت بزرگ پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






بازی بسیار زیبا و جذاب Block Breaker Deluxe 2 یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایل می باشد که قبلا نیز در سایت پرشین موب این بازی برای N-Gage و جاوا قرار داده شده بود که این بار می توانید این بازی زیبا را برای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش 5 و با گرافیکی بسیار بالا دریافت کنید .

PersianMob.Net






مجموعه تم های فوق العاده زیبا و با کیفیت عالی با موضوع فوتبال را برای شما آماده کرده ایم که این تم ها در اندازه تصویر320×240 می باشد مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 9,117
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 9,117
  • بازدید ماه : 184,378
  • بازدید سال : 614,751
  • بازدید کلی : 32,467,955
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل